Hlavním cílem služby je odborná pomoc při komunikaci, vyjednávání a řízení dodavatelů. Staneme se mezičlánkem mezi Vámi a dodavateli.
Jaký má služba přínos:
- zákazník nemusí mít vlastní IT oddělení, aby rozuměl terminologii dodavatele
- dodavatel rozumí potřebám zákazníka a naopak
- zákazník i dodavatel mají rovnocenného partnera pro komunikaci
- zákazník má partnera při obchodních jednání
Příklady využití:
- projektové vedení dodávky
- definice potřeb, analýza zadání
- odborná konzultace s dodavateli
- obchodní vyjednávání s dodavateli
- krizové řízení projektu
Kdy této služby využít:
- nemám vlastní odborné konzultanty
- nemám vlastní IT oddělení
- chci ušetřit náklady (jasné zadání, věcné řízení, ohlídání termínů)
- potřebuji převést projekt z jednoho dodavatele na druhého
- potřebuji nastavit proces komunikace a kontroly stavu projektu
- chci předejít riziku neúspěšné dodávky